dijous, 20 de novembre del 2008

A Sants piquem fort!!!

Tornem'hi amb els dissenys antics. Una part que m'agrada molt del disseny gràfic és la creació de logotips i d'imatge corporativa. Un dels primers que vaig fer va ser l'escut de la Colla Bastonera de Sants. M'es endavant penjaré més treballs d'aquest àmbit com per exemple del Terra d'Escudella, L'Hortet de Sants o tota la imatge gràfica de la campanya "Aturem la Demanda Can Vies és del Barri" (i al barri s'ha quedat!) a la qual li vaig voler donar una especial importància corporativa (calia aconseguir que tothom conegués i identifiqués fàcilment Can Vies). Bé, que me'n vaig pels núvols (estar influenciat pel verd i ser a aquestes hores davant de l'ordinador em fa divagar). Doncs per on anava... Aquest logo, ha agradat molt, però molta gent l'ha interpretat com una A d'anarquia. Uns volien l'estel negre i de formes menys "soviètiques", i els altres roig... però bé, inconscientment va quedar la balança anivellada. Això és unitat popular!!!
Això és el cartell del primer sopar per l'autogestió de la colla el 25 de Novembre de 2005. Sense més...
Aquí el disseny de la samarreta que es va fer pel primer aniversari de la colla al gener del 2006 on apareixen 2 quadres de bastoneres creuant-se al Sants es Creua! Era un moment en què, com ja avançava a dalt, vam bombardejar amb Can Vies, Can Vies, Can Vies, Can Vies,Can Vies, Can Vies,Can Vies, Can Vies, a tot arreu! I com no la colla que des dels seus inicis s'ha reunit a Can Vies, també va fer campanya!
Sí, sí, sí! Can Vies és aquí! Però és que vam ser molt PESAOS!! Aquí una versió del logo de la colla que es va fer per la primera mani contra la demanda de TMB on els bastoners hi van ballar. Bé! espero que us hagi agradat...