dimarts, 18 de novembre del 2008

I el segon...


I aquí va el segon cartell que vaig fer poc després, al Juliol de 2002. No m'agrada especialment, però li tinc el carinyu que se li té a les primeres feines. Evidentment avui no el faria així. Era una treball massa immediat, sense gaires reflexions més enllà de la gràfica (molt subjecte a l'imaginari en roig i negre de la majoria de cartells de l'època). Això si, recordo que hi vaig invertir molt de temps i que vaig fer mil proves com a forma d'investigació i aprenentatge. Abans acostumava a fer mil versions de cada cosa que feia. Treballava molt amb l'assaig-error i s'eternitzaven els dissenys. Però els gaudia i sentia que cada vegada aprenia més. Per això suposo que reservo un especial afecte per totes aquelles cosetes antigues malgrat no ser d'una gran qualitat.