diumenge, 23 de novembre del 2008

Salta't la crisi!


Aquest és el darrer mural que he fet. El vaig fer ahir 22 de novembre de 2008 a la plaça Revolució. Em van cridar per pintar a unes jornades per l'okupació que havia preparat l'Assemblea de Joves de Gràcia. El tema era lliure però, evidentment, relacionat amb el tema de les jornades. Per això després de donar voltes i buscar quatre recursos ràpidament vaig trobar aquesta idea: "SALTA'T la crisi, no paguis LA HIPOTECA. Okupa a casa teva". La resta la vaig improvitzar sobre la marxa partint d'uns quants pots que ja tenia a casa. Cal agraïr la bona companyia, el dinar (crema de carbassa + mandonguilles amb sípia), el vinatxu peleón i, sobretot, al rom cremat que va ajudar a passar el fred. La pega va ser la de sempre quan pintes en aquesta època de l'any: la prematura posta del sol. Per això el vaig acabar sense veure-hi gaire a causa de la llum del fanal i el relleu de la persiana. Llàstima... espai espai espai espai espai espai espaiPer cert, des d'ahir que hi vaig apuntar el bloc he notat una crescuda en el número de visites.