dimarts, 18 de novembre del 2008

La primera tableta gràfica...

El juny de 2005 arribava a les meves mans la primera tableta gràfica. Bastant cutrilla i senzilla... Va ser extrany començar a dibuixar amb ella, però aquest cartell de la Festa Major Alternativa de Sants em va servir per practicar-hi. No recordo quant de temps m'hi vaig estar, però si que va ser molt. Primer vaig dibuixar la onada i tots els seus personatges a llapis i aquarela per partir d'una base. Després hi vaig treballar amb la tableta redefinint-ho tots i generant les diferents textures. Cal a dir, que encara estava atrapat per l'excessiu barroquisme que no em deixava anar. Tot i així, va ser un cartell que va funcionar molt bé, malgrat que les activitats no s'hi veien gaire, perquè veies com la gent s'aturava pel carrer a mirar cada detallet del cartell atrets per l'explossió de color... Us hi convido a endinsar-vos. A més també vaig fer l'adaptació a octaveta i als diferents tiquets de consumicions.