dijous, 20 de novembre del 2008

Can Manolo


Això si que és una autèntica relíquia. Tant que no ho sabria datar. És una caricatura que vaig fer dels meus pares per introduir a les llistes de preu del bar que tenien. De fet m'agradaria recuperar aquelles llistes però crec que serà pràcticament impossible. Van ser unes de les primeres feinetes de disseny amb caràcter "professional". Si Can Manolo va tancar al gener del 2001, jo calculo que aquesta imatge és del 1996 aproximadament, per la forma com signava i perquè vaig canviar els preus de la carta unes 4 o 5 vegades (sempre coincidint amb l'entrada del nou any). Tot i així no sóc capaç d'assegurar-ho... Aquest també pretén ser un homenatge a tots aquells manoleros i manoleres que van omplir dia a dia la barra i les taules d'aquell bar casolà i que molts encara recorden amb nostalgia. Oblideu-vos bars com aquest ja no existeixen o estan en perill d'extinció (com a mínim a Sants).