dilluns, 3 de novembre del 2008

Murals a La Quinkalla

D'ara en endavant aniré introduïnt cosetes antigues. Així m'asseguro que no se'm tornen a perdre a causa d'una fallada del disc dur. Unes de les cosetes que he trobat són els murals de La Quinkalla. Aquí us els deixo...
Aquest de la façana és d'inicis del 2004 i vaig comptar amb la col·laboració de la Jordina per fer el fons.



Després vaig fer el de la meva habita. Una balladora flamenca que em va acompanyar al llarg de moltes nits... Era molt xulo quan apagava la llum per anar a dormir perquè els brillos de la figura estaven vernissats amb pintura fotoluminiscent, al igual que la làmpara de paper del sostre, i aguantava prop de vint minuts fins que desapareixien a la foscor. Com es pot veure, el sostre estava tapat amb una tela a topos per evitar que caigués graveta. Això ho vaig aprofitar per fusionar-lo amb la paret representant una espècie de teló que s'esvaïa per davant de la figura. És un dels murals que he fet que més carinyu li tinc. Aquest és del Setembre de 2004.I per últim, aquest altre que li vaig regalar per sorpresa a l'Elena quan va tornar de vacances de Setmana Santa del 2005. El muntatge ajunta en 2d el que era una cantonada on tenia ubicat el llit. De fet, en el reflex de la bola xina hi ha una imatge distorsionada del que era la seva habitació.