dimarts, 18 de novembre del 2008

El primer de tots


I remenant una mica més en el passat he trobat el primer cartell per imprempta que vaig fer al Juny del 2002. En aquell moment acabava d'entrar al col·lectiu d'edicions gràfiques autogestionades Alosa.Després d'algunes col·laboracions amb alguna il·lustració, per cartells com la Festa Major Alternativa del 2001 o el Correllengua a Sants del mateix any, vaig decidir fer un pas endavant i controlar tot el procés de creació. Dotant-me dels coneixements informàtics per fer funcionar, en un inici, el Fotoxop a través de l'autoaprenentatge i l'ajuda incondicional de l'Oriol. Aquest va ser el tret de sortida cap allò que seria el meu camí a seguir. El tret que va ferir de mort el meu recorregut previ pel món de l'arquitectura i que finalment va desencadenar l'inevitable: deixar la carrera i centrar-me en l'àmbit del disseny i la il·lustració.Encara em faltava molt per sagnar, molt per aprendre, però estic segur que la ferida encara segueix oberta i així espero que segueixi fins que em mati...