dijous, 15 de gener del 2009

Kasa de la Muntanya, 19 anys de resistència okupa


Aquest és un mural que vam realitzar el novembre del 2008 3 persones al pati interior de la Kasa de la Muntanya en motiu del seu 19è aniversari. Hi vam dedicar 2 dies de feina degut al tamany de la paret i la curta durada lumínica dels dies d'hivern.
Per la falta de temps preparatori vam decidir triar cadascú un motiu que girés al voltant de la frase proposada per l'assemblea de la casa ("Sense justícia no hi ha pau") i generar una composició amb un important pes tipogràfic que lligués els diferents elements.

Aquest troç va ser el realitzat per la Lian. Impresionant la forma que té de treballar les il·luminacions i el cos humà. M'encanta la seva forma de pintar!

Aquest altre va ser el troç al qual em vaig dedicar jo i amb el qual em vaig ofuscar molt, tant que em vaig dedicar la major part del temps a treballar-lo: tapant i tornant a pintar a sobre constantment.Tot i així, al final vaig quedar satisfet del resultat obtingut. Això si, va suposar que no pogués participar col·lectivament de la resta del mural generant els fons que donava la unitat.

Aquest és el troç del Jofre que va acabar de donar llum a tot el mural per tal de no enfosquir-ho en excés. Molt bo el nivell que ha adquirit amb la feina constant pel poc temps que porta pintant.
Les meves felicitacions.

I aquest és un últim detallet que es va currar la Lian per concloure la frase.