divendres, 13 de març del 2009

...un somni que neix del cor de les ciutats invivibles


Bones, aquí teniu en pimícia abans que surti de la imprempta el nou tríptic de La ciutat invisible que arribarà a mitjans de març del 2009.

En aquesta ocasió hem resolt la major part de la informació a transmetre a les cares interiors distribuïda en diferents grups específics d'informació i en una pestanyeta més petita i concentrada on s'explica a trets generals quins són els punts bàsics sobre els que s'aixeca la nostra ciutat invisible.

Pel que fa a la cara exterior, vaig realitzar aquesta il·lustració que era un dels molts imaginaris que podia transmetre la frase d'Italo Calvino que va triar en Lord Mairon:

"...estem apropant-nos
a un moment de crisi
de la vida urbana
i les ciutats invisibles
són un somni
que neix del cor
de les ciutats invivibles..."

Vaig aprendre molt amb aquesta il·lustració. Va ser tot un exercici d'autocrítica i superació al qual hi vaig dedicar prop d'una trentena d'hores. Feia temps que no em dedicava tant a nodrir una il·lustració per tal de poder transmetre allò que bullia dins del meu cap.
Això si, de cara a la propera m'ho he de muntar per tenir lloc per pintar amb pinzell de nou i deixar retirada durant una temporadeta la tauleta gràfica. Maleïts ordinadors que t'atrapen...

Finalment a l'interior també hi apareixen cinc il·lustracions de negrescolor corresponents als dissenys de samarretes del Gat, Llibres com armes, Parets en peu de guerra i un extracte del disseny d'Anticapital war, a més de la seva noia voladora que en comptes d'escombra porta un Muncap. L'arxivador del centre de documentació és cosa meva.



Aquí teniu unes imatges de com queda la cara exterior un cop plegada...
No us oblideu de visitar http:/www.laciutatinvisible.coop !!

Espero que us agradi tant com ho he disfrutat jo...